Produktbild
Sabine Buchholz

When a brand gets wings. Red Bull's secret of marketing success

Geheftet

Essay from the year 2005 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, University of Southampton (University of Southampton - Centre for Language Study), course: Intermediate English for Business, 10 entries in the bibliography, language: English, abstract: The high energy drink Red Bull has been profitably sold since 1987. The company's figures confirm its success around the world. Red Bull's secret is an extraordinary marketing consisting mainly of the organisation of fun sport events to create a cool image and make teenagers loyal costumers. With this unique concept… Mehr

CHF 14.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-638-90612-8
  • EAN: 9783638906128
  • Produktnummer: 3546114
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 16 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.3 cm 43 g
  • Auflage: 1. Auflage
  • Gewicht: 43

27 weitere Werke von Sabine Buchholz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.