Produktbild
Claudia (Hrsg.) Mitchell

Just Who Do We Think We Are?

Methodologies for Autobiography and Self-Study in Education

Ebook (PDF Format)

Drawing upon diverse and specific examples of self-study, described here by the practitioners themselves, this unique book formulates a methodological framework for self-study in education.This collection brings together a diverse and international range of self-studies carried out in teacher education, each of which has a different perspective to offer on issues of method and methodology, including:* memory work* fictional practice* collaborative autobiography* auto-ethnography* phenomenology* image-based approaches.Such ethical issues likely to arise from self-study as informed consent, self-disclosure and crises of representation are also… Mehr

CHF 50.95

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: O'Reilly-Scanlon, Kathleen (Hrsg.) / Weber, Sandra (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-134-42627-0
  • EAN: 9781134426270
  • Produktnummer: 17011456
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 264 S.
  • Plattform: PDF
  • Abbildungen: 9 schwarz-weiße Abbildungen, 1 schwarz-weiße Zeichnungen

Über den Autor


Claudia Mitchell is Professor and Chair in the School of Education at KwaZulu-Natal University. Sandra Weber is Professor of Education and a Fellow at the Simone de Beauvoir Institute at Concordia University. Kathleen O'Reilly-Scanlon is a faculty member of the University of Regina in western Canada.

31 weitere Werke von Claudia (Hrsg.) Mitchell:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.