Produktbild
Paul (Hrsg.) Cobb

The Emergence of Mathematical Meaning

interaction in Classroom Cultures

Ebook (PDF Format)

This book grew out of a five-year collaboration between groups of American and German mathematics educators. The central issue addressed accounting for the messiness and complexity of mathematics learning and teaching as it occurs in classroom situations. The individual chapters are based on the view that psychological and sociological perspectives each tell half of a good story. To unify these concepts requires a combined approach that takes individual students' mathematical activity seriously while simultaneously seeing their activity as necessarily socially situated. Throughout their collaboration, the chapter authors shared a single set o… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Bauersfeld, Heinrich (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-48603-6
  • EAN: 9781136486036
  • Produktnummer: 14480499
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 8'007 KB

9 weitere Werke von Paul (Hrsg.) Cobb:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.