Produktbild
Mark Alexander Palmer

The 10 Deadly Sins of Antipreneurship

And How to Avoid Them

Buch

The 10 Deadly Sins of Antipreneurship provides business owners and anyone contemplating starting a business with easy-to-understand and refreshing insights into the common pitfalls of business. Reading this book will help you avoid the following 10 Deadly Sins: 1 Not understanding the game 2 Having the wrong personality 3 Having insufficient skills 4 Forgetting to plan ahead 5 Picking the wrong team 6 Not having enough money 7 Not understanding marketing 8 Forgetting your systems 9 Not having an eStrategy 10 Limiting your options

CHF 33.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4343-4938-5
  • EAN: 9781434349385
  • Produktnummer: 3429212
  • Verlag: Authorhouse
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 296 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.7 cm 458 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 458

1 weiteres Werk von Mark Alexander Palmer:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.