Produktbild
Claudia W. (Hrsg.) Ruitenberg

Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice

Ebook (PDF Format)

Addressing studying as a distinct educational concept and phenomenon in its own right, the essays in this volume consider study and studying from a range of perspectives. Countering dominant educational discourses, which place a heavy emphasis on learning and instruction, the contributors explore questions such as: What does it mean to study something? How is studying something different from being taught about it, or learning something about it? What does the difficulty demanded by study mean for the one who studies and for the teacher? What mode of existence does study induce? The book highlights the significance of study not only, or even… Mehr

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-317-31240-6
  • EAN: 9781317312406
  • Produktnummer: 25388318
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 188 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 882 KB
  • Abbildungen: 3 schwarz-weiße Fotos

Über den Autor


Claudia W. Ruitenberg is Associate Professor, Department of Educational Studies, University of British Columbia, Canada.

9 weitere Werke von Claudia W. (Hrsg.) Ruitenberg:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.