Produktbild
Peter W (Hrsg.) Turnbull

Research in International Marketing (RLE International Business)

Ebook (PDF Format)

This book considers problems which can be serious obstacles in international marketing but which are much less difficult in domestic marketing, such as cultural differences; the establishing and maintaining of relationships with customers' and the special problems for firm strategy and organisation arising from the internationalisation process.

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Paliwoda, Stanley (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-12435-9
  • EAN: 9781135124359
  • Produktnummer: 14830894
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 4 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 4'076 KB

7 weitere Werke von Peter W (Hrsg.) Turnbull:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.