Produktbild
Colin (Hrsg.) Campbell

The Shopping Experience

Buch

This shrewd and probing book seeks to theorize shopping as an autonomous realm. It avoids the reductionist characteristics of economics and marketing. At the same time it avoids the moralizing tone of many contemporary discussions of shopping and consumption. It also contains an appendix which gives a brief history and selected literature of shopping.

CHF 168.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Falk, Pasi (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7619-5066-0
  • EAN: 9780761950660
  • Produktnummer: 1573558
  • Verlag: Sage Publications UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1997
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.6 cm 507 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 507

Über den Autor


Pasi Falk is a Senior Research Fellow at the Department of Sociology, University of Helsinki

12 weitere Werke von Colin (Hrsg.) Campbell:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.