Produktbild
Katja (Hrsg.) Bender

Social Protection in Developing Countries

Reforming Systems

Ebook (EPUB Format)

Providing universal access to social protection and health systems for all members of society, including the poor and vulnerable, is increasingly considered crucial to international development debates. This is the first book to explore from an interdisciplinary and global perspective the reforms of social protection systems introduced in recent years by many governments of low and middle-income countries. Although a growing body of literature has been concerned with the design and impact of social protection, less attention has been directed towards analyzing and explaining these reform processes themselves. Through case studies of African,… Mehr

CHF 49.65

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Kaltenborn, Markus (Hrsg.) / Pfleiderer, Christian (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-17850-4
  • EAN: 9781136178504
  • Produktnummer: 22635043
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Plattform: EPUB
  • Abbildungen: 31 schwarz-weiße Abbildungen, 20 schwarz-weiße Zeichnungen, 11 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Katja Bender is Professor for Economic and Social Development at the International Centre for Sustainable Development, Bonn-Rhine-Sieg University of Applied Sciences, Germany.Markus Kaltenborn is Professor at the Faculty of Law and Director of the Institute of Development Research and Development Politics, Ruhr University Bochum, Germany.Christian Pfleiderer is a project leader and head of the sector initiative Development and Integration of Social Protection Systems at the sustainable development specialist Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, Germany.

2 weitere Werke von Katja (Hrsg.) Bender:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.