Religion and the Culture of Print in Modern America
Explores how a variety of print media--religious tracts, newsletters, cartoons, pamphlets, self-help books, mass-market paperbacks, and editions of the Bible from the King James Version to contemporary Bible-zines--have shaped and been shaped by experiences of faith since the Civil War
CHF 38.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Boyer, Paul S. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-299-22574-2
- EAN: 9780299225742
- Produktnummer: 3827586
- Verlag: Univ Of Wisconsin Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 369 S.
- Masse: H22.4 cm x B15.0 cm x D2.5 cm 522 g
- Auflage: Library
- Gewicht: 522
5 weitere Werke von Charles L. (Hrsg.) Cohen:
Bewertungen
Anmelden