Produktbild
Tay Keong (Hrsg.) Tan

Struggles and Successes in the Pursuit of Sustainable Development

Ebook (PDF Format)

The challenges associated with the struggles for attainment of the Sustainable Development Goals (SDGs) and objectives are as diverse and complex as the variety of human societies, national conditions and natural ecosystems worldwide. Despite decades of economic growth and technological advances, our world is plagued by poverty, hunger, disease, conflicts and inequality, and many societies are under the strain of environmental changes and governance failure. Such global-scale challenges call for the SDGs to be translated beyond bold concepts and aspirational targets into concrete programs and feasible plans that are substantively valuable, lo… Mehr

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Gudic, Milenko (Hrsg.) / Flynn, Patricia M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-14055-3
  • EAN: 9781351140553
  • Produktnummer: 34212255
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 238 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 6'265 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 33 schwarz-weiße Abbildungen, 28 schwarz-weiße Fotos, 5 schwarz-weiße Zeichnungen, 13 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Tay Keong Tan is Director of International Studies and Leadership Studies, and an associate professor in the Department of Political Science at Radford University, Virginia, USA.Milenko Gudic is Founding Director of Refoment Consulting and Coaching, Belgrade, Serbia, and a visiting lecturer at University Donja Gorica, Montenegro.Patricia M. Flynn is Trustee Professor of Economics and Management at Bentley University, Massachusetts, USA, where she served as Dean of the McCallum Graduate School of Business for ten years.

11 weitere Werke von Tay Keong (Hrsg.) Tan:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.