Produktbild
David W. Marshall

Food Choice and the Consumer

Buch

Food Choice and the Consumer fulfils two needs. First, it captures the inter-disciplinary aspects of food choice and advocates an appreciation for other perspectives on the subject in an attempt to discourage some of the disciplinary parochialism which surrounds this area. Second, it accom­ modates a range of different approaches to domestic food choice in a coherent way by encouraging the reader to see food choice as comprising a set of key tasks, such as shopping, preparing, cooking, etc. Further­ more, it illustrates the way in which the antecedents of choice vary according to which stage in the 'decision process' the 'enigmatic' con­ sume… Mehr

CHF 192.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7514-0234-6
  • EAN: 9780751402346
  • Produktnummer: 2659589
  • Verlag: Springer Us
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1995
  • Seitenangabe: 348 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.8 cm x D1.8 cm 655 g
  • Auflage: 1995
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 655

8 weitere Werke von David W. Marshall:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.