Produktbild
Paul (Hrsg.) Cobb

Symbolizing and Communicating in Mathematics Classrooms

Perspectives on Discourse, Tools, and Instructional Design

Ebook (PDF Format)

This volume grew out of a symposium on discourse, tools, and instructional design at Vanderbilt University in 1995 that brought together a small international group to grapple with issues of communicating, symbolizing, modeling, and mathematizing, particularly as these issues relate to learning in the classroom. The participants invited to develop chapters for this book--all internationally recognized scholars in their respective fields--were selected to represent a wide range of theoretical perspectives including mathematics education, cognitive science, sociocultural theory, and discourse theory. The work is distinguished by the caliber of… Mehr

CHF 69.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Yackel, Erna (Hrsg.) / McClain, Kay (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-67783-1
  • EAN: 9781135677831
  • Produktnummer: 14492876
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 412 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'592 KB

9 weitere Werke von Paul (Hrsg.) Cobb:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.