Produktbild
Peter (Hrsg.) Simonson

Politics, Social Networks, and the History of Mass Communications Research: Rereading Personal Influence

Buch

When the controversial book, Personal Influence: The Part Played by People in the Flow of Mass Communications, was published in 1955, it made waves across the fields of communications, public opinion research, political science, and marketing. Written by Elihu Katz and Paul Lazarsfeld, Personal Influence became the canonical statement of the ôtwo-step flowö of communication, which posits that mass media flow to ôopinion leaders,ö who in turn influence the behavior and opinions of people around them. Throughout the last half of a century, Personal Influence has undergone rigorous critique, appeared in numerous citations, and become a key text… Mehr

CHF 67.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4129-5093-0
  • EAN: 9781412950930
  • Produktnummer: 2766954
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 342 S.
  • Masse: H23.7 cm x B16.6 cm x D2.3 cm 308 g
  • Reihenbandnummer: 608
  • Gewicht: 308

8 weitere Werke von Peter (Hrsg.) Simonson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.