Produktbild
Wendi Ji

Time-Aware Conversion Prediction for E-Commerce

Buch

This unique compendium provides a novel research on how time influences the conversions of advertising and product recommendation in E-commerce. It proposes time-aware conversion prediction models to solve the problem - what products should be recommended for a given period to maximize conversion? The volume also presents a series of researches on how to build data-driven attribution models to allocate the time-sensitive contribution of advertisements to the conversion. This must-have reference text will be invaluable for researchers, professionals, academics and graduate students keen in databases and artificial intelligence.

CHF 135.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Wang, Xiaoling / Zhou, Aoying
  • ISBN: 978-981-3224-70-4
  • EAN: 9789813224704
  • Produktnummer: 25734974
  • Verlag: World Scientific Pub Co Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 152 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D1.2 cm 383 g
  • Reihenbandnummer: 7
  • Gewicht: 383

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.