Produktbild
Lerzan (Hrsg.) Aksoy

Profit Maximization Through Customer Relationship Marketing

Measurement, Prediction, and Implementation

Ebook (PDF Format)

Discover approaches to make customer relationship marketing more effective Profit Maximization Through Customer Relationship Marketing: Measurement, Prediction, and Implementation takes the various elements of customer centric marketing and brings them together using the latest research and case studies from various industries. Respected top researchers review and discuss research and concepts to provide practitioners, educators, and students with a deeper understanding of the wide range of issues relevant to customer centric marketing. This informative resource focuses on effective strategies and approaches to explain how companies can ensur… Mehr

CHF 62.55

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Keiningham, Timothy (Hrsg.) / Bejou, David (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-99333-9
  • EAN: 9781317993339
  • Produktnummer: 31849468
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 152 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 4'893 KB

7 weitere Werke von Lerzan (Hrsg.) Aksoy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.