Produktbild
Geraldine Mooney Simmie

School-Based Deliberative Partnership as a Platform for Teacher Professionalization and Curriculum Innovation

Ebook (EPUB Format)

Using cutting-edge and frontline research relating to present day problems in educational systems, this volume provides a critical discussion about political alternatives in education to neoliberalism. Based on Engeström's Cultural Historical Activity Theory (CHAT), a theory that has potential for new areas of educational research, this book explores a conceptual framework of curriculum innovation in school practice that focuses on processes of mutual meaning-making as boundary crossing between partners from different communities.Focusing on active professionalization and continuing professional learning of teachers as subjects, agents, exten… Mehr

CHF 46.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Lang, Manfred
  • ISBN: 978-1-00-072174-4
  • EAN: 9781000721744
  • Produktnummer: 32813934
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 178 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 934 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 6 schwarz-weiße Abbildungen, 6 schwarz-weiße Zeichnungen, 2 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Geraldine Mooney Simmie is a senior lecturer at the School of Education, University of Limerick, Ireland. Manfred Lang, now retired, was senior researcher of the Leibniz Institute for Science and Mathematics Education (IPN) at the University of Kiel, Germany.

4 weitere Werke von Geraldine Mooney Simmie:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.