Produktbild
E. Dimant

Prêt A Manger. A Business Model Analysis

Buch

Project Report from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 100%, Ottawa University, course: Multinational Business Policy, language: English, abstract: A passion for food was the driving force for Sinclair Beecham and Julian Metcalfe, two college friends who were hungry for tasty and healthy sandwiches, when they opened the first Prêt a Manger in 1986. The company was founded in London, England on the basis of making proper sandwiches while avoiding obscure chemicals, additives and preservatives that were common for prepared food in the market at the tim… Mehr

CHF 22.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Dysart, M. / Lanoix, K. / Leung, T. / Lindner, S.
  • ISBN: 978-3-640-82026-9
  • EAN: 9783640820269
  • Produktnummer: 11024736
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 32 S.
  • Masse: H21.1 cm x B14.8 cm x D0.7 cm 61 g
  • Auflage: 1. Auflage
  • Gewicht: 61

1 weiteres Werk von E. Dimant:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.