Produktbild
Ghauri

Int Mark Purch Aim9h

Buch

The collection of papers presented in this volume are the results of research undertaken by a group of scholars examining the field of international marketing and purchasing (IMP). This group of researchers has been conducting IMP studies over the past two decades in a multi-country setting. This book is a good overview of marketing as a discipline and provides insightful writing on the latest developments. The book can be used as supplementary text in courses as Business-to-Business Marketing, International Marketing and Marketing theory.

CHF 233.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Ghauri, Pervez N. / Cavusgil, S. Tamer (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7623-0318-2
  • EAN: 9780762303182
  • Produktnummer: 2517300
  • Verlag: Emerald Group Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 356 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.3 cm 701 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 701

53 weitere Werke von Ghauri:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.