Ghauri
Int Mark Purch Aim9h
Buch
The collection of papers presented in this volume are the results of research undertaken by a group of scholars examining the field of international marketing and purchasing (IMP). This group of researchers has been conducting IMP studies over the past two decades in a multi-country setting. This book is a good overview of marketing as a discipline and provides insightful writing on the latest developments. The book can be used as supplementary text in courses as Business-to-Business Marketing, International Marketing and Marketing theory.
CHF 233.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Ghauri, Pervez N. / Cavusgil, S. Tamer (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7623-0318-2
- EAN: 9780762303182
- Produktnummer: 2517300
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2000
- Seitenangabe: 356 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.3 cm 701 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 701
53 weitere Werke von Ghauri:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.