Produktbild
Maggie (Hrsg.) Andrews

Women and the Media: Feminism and Femininity in Britain, 1900 to the Present

Buch

This edited collection features tightly focused and historically contextualised case studies which showcase current research on women and media in Britain since the 1900s. The case studies explore media directed at a particularly female audience such as 'Woman's Hour', and magazines such as 'Vogue', 'Woman' and 'Marie Claire'.

CHF 188.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: McNamara, Sallie (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-66036-5
  • EAN: 9780415660365
  • Produktnummer: 15198711
  • Verlag: Routledge
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 266 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.7 cm x D2.0 cm 499 g
  • Auflage: New
  • Reihenbandnummer: 18
  • Gewicht: 499

Über den Autor


Maggie Andrews is a Professor of Cultural History at the University of Worcester.Sallie McNamara is a Senior Lecturer in Cultural Theory at Southampton Solent University.

10 weitere Werke von Maggie (Hrsg.) Andrews:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.