Produktbild
Stephen Brown

Brands and Branding

Buch

Instructors - To order an inspection copy of the print version, please contact your rep. Electronic inspection copies will also be available on publication.A fun and humorous introductory book, written in Stephen Brown's entertaining and highly distinctive style, that introduces curious readers to the key components of brands and helps them to begin to make sense of them - what they are, what they do, why and how - using plenty of examples and references drawn from a wide range brands such as Amazon, Apple, Google, Gucci, Nike, Nintendo, Starbucks, Swatch and The Worst Hotel in the World.

CHF 172.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4739-1951-8
  • EAN: 9781473919518
  • Produktnummer: 20090746
  • Verlag: Sage Publications Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 296 S.
  • Masse: H25.0 cm x B17.5 cm x D2.0 cm 696 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 696

100 weitere Werke von Stephen Brown:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.