Produktbild
Martin Lindstrom

Brand Sense

Sensory secrets behind the stuff we buy

Buch

That gratifying new car smell is actually a manufactured new car aroma. The sound of Kellogg's cornflakes crunching in our mouths is created in sound labs. Singapore Airlines has patented the smell in its cabins. Branding has reached a new frontier. In the future brands will have to appeal to the neglected senses: touch, taste, and smell.In this fully updated new edition of Brand Sense, Martin Lindstrom shows how it can be done. Drawing on the most extensive worldwide study ever conducted of the sensory perceptions of consumers, he shows how a two-sense product can become a five-sense phenomenon. This groundbreaking book provides innovative b… Mehr

CHF 25.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7494-6057-0
  • EAN: 9780749460570
  • Produktnummer: 5507096
  • Verlag: Kogan Page Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 192 S.
  • Masse: H21.6 cm x B14.1 cm x D1.2 cm 238 g
  • Auflage: 2 Revised edition
  • Abbildungen: black & white illustrations
  • Gewicht: 238

Über den Autor


Martin Lindstrom

29 weitere Werke von Martin Lindstrom:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.