Produktbild
Ricardo (Hrsg.) Colomo-Palacios

Electronic Business and Marketing

New Trends on its Process and Applications

Buch

Electronic business today is not only business transactions supported in information and communication technologies; it is a new way of communicating and integrating with customers, suppliers, employees and other stakeholders. In this scenario, electronic business is now part of a wider economic context that is causing radical transformations in business and organizations including the entire value chain from customer service to supply chain management. One of the areas affected is marketing. Given that the new technologies have enabled firms to reach out to global customers and has provided them with the opportunity to customize their strate… Mehr

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Matsuo, Tokuro (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-642-37931-4
  • EAN: 9783642379314
  • Produktnummer: 14712867
  • Verlag: Springer Berlin Heidelberg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 188 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.5 cm 453 g
  • Auflage: 2013
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 453

6 weitere Werke von Ricardo (Hrsg.) Colomo-Palacios:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.