Produktbild
Ashok (Hrsg.) Agarwal

Recurrent Pregnancy Loss

Evidence-Based Evaluation, Diagnosis and Treatment

Ebook (PDF Format)

Providing the latest evidence-based information on etiology, evaluation and treatment, this unique text provides an in-depth, comprehensive discussion of the epidemiology, genetic and endocrinologic factors and medical and surgical management of recurrent pregnancy loss (RPL). Taking a multidisciplinary approach including psychological treatment and patient perspectives, all aspects of current RPL prevention and treatment are elucidated. Detailed chapters provide real-world illustrative material and cover the set-up and management of RPL clinics and databases, containing practical tips. Recurrent Pregnancy Loss  will be an excellent resource… Mehr

CHF 106.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Harlev, Avi (Hrsg.) / Bashiri, Asher (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-27452-2
  • EAN: 9783319274522
  • Produktnummer: 19369415
  • Verlag: Springer
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Plattform: PDF
  • Masse: 7'612 KB

Über den Autor


Asher Bashiri, MD, Professor, Department of Obstetrics and Gynecology, Director, Maternity C, Director, Recurrent Pregnancy Loss Clinic, Soroka University Medical Center, Faculty of Health Sciences, Ben-Gurion University of the Negev, Be'er Sheva, Israel Avi Harlev, MD, Fertility and IVF unit, Department of Obstetrics and Gynecology, Soroka University Medical center, Faculty of Health Sciences, Ben Gurion University of the Negev, Be'er Sheva, IsraelAshok Agarwal, PhD, Director, Andrology Center, Director, American Center for Reproductive Medicine, Professor, Lerner College of Medicine of Case Western Reserve University, Cleveland Clinic Foundation, Cleveland, OH, USA

74 weitere Werke von Ashok (Hrsg.) Agarwal:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.