Produktbild
S. (Hrsg.) Hart

Brands: The New Wealth Creators

Buch

Branding is currently one of the most exciting subjects around; business people everywhere are waking up to the fact that brands are a huge source of value. But it is only by understanding the real value that brands bring to consumers that brand owners and manufacturers can truly learn to exploit that value. Brands no longer operate only in the traditional packaged goods markets; the techniques of good branding are just as vital in the business-to-business and utilities sectors, and are increasingly being applied even in non-commercial areas, from charities to football clubs. This comprehensive and authoritative book looks at branding from a… Mehr

CHF 85.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Murphy, J. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-333-65909-0
  • EAN: 9780333659090
  • Produktnummer: 8395098
  • Verlag: Macmillan Pub Co
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1997
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Masse: H23.6 cm x B15.6 cm x D1.9 cm 472 g
  • Auflage: 1998
  • Gewicht: 472

Über den Autor


ADRIAN ROOM - the Names SocietyPAMELA ROBERTSON - InterbrandCHRIS LIGHTFOOT - InterbrandRICHARD GERSTMAN - Gerstman & MeyersKATRIONA CAMPBELL - InterbrandSIMON MOTTRAM - InterbrandJANET FOGG - Markforce AssociatesVINCENT CARRATU - Carratu InternationalALEX BATCHELOR - InterbrandRAYMOND PERRIER - InterbrandANDREW TAYLOR - Executive Vice President, McDonald's UKBILL TRAGOS - Chairman CEO, TBWA InternationalJOHN MURRAY - MarsMICHAEL JARY - OC & C Strategy ConsultantsANDREW WILEMAN - OC & C Strategy ConsultantsJOE POPE - ENZADAVID CULLWICK - Ernst & YoungJO KENNELLY - Ernst & YoungANDY MILLIGAN - InterbrandDAVID ANDREW - Interbrand PacificANDREW SETH - The Added Value Company

10 weitere Werke von S. (Hrsg.) Hart:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.