Produktbild
John Hartley

Popular Reality: Journalism and Popular Culture

Buch

Popular Reality is a major new study of journalism in modernity. For the first time, journalism is treated as a textual system, a mediasphere without which modernity's twin energies--the pursuit of freedom and comfort--could not have enjoyed their social and global reach. Hartley provides a wealth of theoretical analysis and historical detail to reconceptualize the significance of modern journalism from the point of view of its greatest creation--popular readerships.

CHF 57.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-340-58489-7
  • EAN: 9780340584897
  • Produktnummer: 33592549
  • Verlag: Bloomsbury 3PL
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Masse: H24.1 cm x B17.0 cm x D1.4 cm 590 g
  • Gewicht: 590

Über den Autor


John Hartley is at Queensland University of Technology, Australia

100 weitere Werke von John Hartley:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.