John Hartley
Popular Reality: Journalism and Popular Culture
Buch
Popular Reality is a major new study of journalism in modernity. For the first time, journalism is treated as a textual system, a mediasphere without which modernity's twin energies--the pursuit of freedom and comfort--could not have enjoyed their social and global reach. Hartley provides a wealth of theoretical analysis and historical detail to reconceptualize the significance of modern journalism from the point of view of its greatest creation--popular readerships.
CHF 57.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-340-58489-7
- EAN: 9780340584897
- Produktnummer: 33592549
- Verlag: Bloomsbury 3PL
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 288 S.
- Masse: H24.1 cm x B17.0 cm x D1.4 cm 590 g
- Gewicht: 590
Über den Autor
John Hartley is at Queensland University of Technology, Australia
100 weitere Werke von John Hartley:
Ebook (EPUB Format)
CHF 2.10
Ebook (EPUB Format)
CHF 4.30
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.