Produktbild
Philip Kotler

Principles of Marketing European Edition 7th edn

Ebook (PDF Format)

Principles of Marketing Seventh European EditionPhilip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris and Nigel PiercyThe goal of every marketer is to create more value for customers. The authors of this new European Edition have aimed to create more value for the reader by building on a classic marketing text with its well-established customer-value framework and complimenting it with an emphasis throughout the book on sustainable marketing, measuring and managing return on marketing, marketing technologies and marketing around the world. To help bring marketing to life this book is filled with interesting examples and stories about real companies,… Mehr

CHF 53.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Armstrong, Gary / Harris, Lloyd C. / Piercy, Nigel
  • ISBN: 978-1-292-11525-2
  • EAN: 9781292115252
  • Produktnummer: 31732606
  • Verlag: Pearson HigherEducation
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 700 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 56'708 KB
  • Auflage: 7. Auflage

100 weitere Werke von Philip Kotler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.