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Susan (Hrsg.) Herring

Pragmatics of Computer-Mediated Communication

Buch

The present handbook provides an overview of the pragmatics of language and language use mediated by digital technologies. Computer-mediated communication (CMC) is defined to include text-based interactive communication via the Internet, websites and other multimodal formats, and mobile communication. In addition to 'core' pragmatic and discourse-pragmatic phenomena the chapters cover pragmatically-focused research on types of CMC and pragmatic approaches to characteristic CMC phenomena.

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Produktdetails


Weitere Autoren: Stein, Dieter (Hrsg.) / Virtanen, Tuija (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-11-021445-1
  • EAN: 9783110214451
  • Produktnummer: 13060353
  • Verlag: De Gruyter Mouton
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 772 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.5 cm x D4.7 cm 1'465 g
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 1465

Über den Autor


Susan C. Herring, Indiana University, USA; Dieter Stein, University of Düsseldorf, Germany; Tuija Virtanen, Abo Akademi University, Finnland.ersity, Finnland.

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