Pragmatics of Computer-Mediated Communication
The present handbook provides an overview of the pragmatics of language and language use mediated by digital technologies. Computer-mediated communication (CMC) is defined to include text-based interactive communication via the Internet, websites and other multimodal formats, and mobile communication. In addition to 'core' pragmatic and discourse-pragmatic phenomena the chapters cover pragmatically-focused research on types of CMC and pragmatic approaches to characteristic CMC phenomena.
CHF 80.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Stein, Dieter (Hrsg.) / Virtanen, Tuija (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-11-021445-1
- EAN: 9783110214451
- Produktnummer: 13060353
- Verlag: De Gruyter Mouton
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 772 S.
- Masse: H24.6 cm x B17.5 cm x D4.7 cm 1'465 g
- Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
- Gewicht: 1465
Über den Autor
Susan C. Herring, Indiana University, USA; Dieter Stein, University of Düsseldorf, Germany; Tuija Virtanen, Abo Akademi University, Finnland.ersity, Finnland.
1 weiteres Werk von Susan (Hrsg.) Herring:
Bewertungen
Anmelden