Produktbild
David M Jones

What's in a Name?

Advertising and the Concept of Brands

Ebook (PDF Format)

This is a completely rewritten and updated version of one of the true classic books in the field of marketing and advertising. What's in a Name? Advertising and the Concept of Brands analyzes brands from the point of view of modern marketing theory. It deals in detail with the role of advertising in creating, building, and maintaining strong brands - the lifeblood of any long-term marketing campaign. The work is empirically based and is supported by the best research from both the professional and academic fields. The authors describe the birth and maturity of brands and dissect the patterns of consumer purchasing of repeat-purchase goods. In… Mehr

CHF 54.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Slater, Jan S.
  • ISBN: 978-1-317-45215-7
  • EAN: 9781317452157
  • Produktnummer: 18400801
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 334 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'508 KB
  • Abbildungen: figures, tables, references, index

47 weitere Werke von David M Jones:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.