Produktbild
Michelle Stephan

Supporting Students' Development of Measuring Conceptions

Analyzing Students' learning in Social Context, JRME Monograph #12

Buch

Number 12 in NCTM's Journal for Research in Mathematics Education monograph series, this publication describes a design experiment that focused on linear measurement and was conducted in a first-grade class. Its chapters explore the relation between the development of instructional designs and the analysis of students' learning; the relation between communal classroom processes and individual students' reasoning; and the role of tools in supporting development.

CHF 25.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Bowers, Janet / Cobb, Paul / Gravemeijer, Koeno
  • ISBN: 978-0-87353-556-4
  • EAN: 9780873535564
  • Produktnummer: 23202049
  • Verlag: National Council of Teachers of Mathematics,U.S.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 130 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm
  • Sonstiges: General (US: Trade)

1 weiteres Werk von Michelle Stephan:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.