Produktbild
Davide (Hrsg.) Consoli

Medical Innovation

Science, technology and practice

Ebook (PDF Format)

This book brings together a collection of empirical case studies featuring a wide spectrum of medical innovation. While there is no unique pathway to successful medical innovation, recurring and distinctive features can be observed across different areas of clinical practice. This book examines why medical practice develops so unevenly across and within areas of disease, and how this relates to the underlying conditions of innovation across areas of practice. The contributions contained in this volume adopt a dynamic perspective on medical innovation based on the notion that scientific understanding, technology and clinical practice co-evolve… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Mina, Andrea (Hrsg.) / Nelson, Richard R. (Hrsg.) / Ramlogan, Ronnie (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-50722-2
  • EAN: 9781317507222
  • Produktnummer: 19571604
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 212 S.
  • Plattform: PDF
  • Abbildungen: 26 schwarz-weiße Abbildungen, 26 schwarz-weiße Zeichnungen, 8 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Davide Consoli is Research Fellow at INGENIO (CSIC-UPV), a joint research centre of the Spanish National Research Council (CSIC) and the Polytechnic University of Valencia (UPV), Spain. Andrea Mina is University Lecturer in Economics of Innovation, Judge Business School, University of Cambridge, UK. Richard R. Nelson is Director of the Program on Science, Technology, and Global Development, Columbia Earth Institute, Professor Emeritus of International and Public Affairs, Columbia University, USA. Ronnie Ramlogan is a Senior Lecturer at the Manchester Business School, UK.

3 weitere Werke von Davide (Hrsg.) Consoli:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.