Produktbild
Kamran Kashani

Beyond Traditional Marketing

Innovations in Marketing Practice

Buch

This book aims to be what every marketing manager needs to know about marketing in today?s competitive markets. The idea was born out of repeated comments from IMD clients that there were gaps in the ?classic? literature where innovations in practice had moved ahead of the discipline at an academic level.

CHF 65.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Jeannet, Jean-Pierre / Horovitz, Jacques / Meehan, Sean / Ryans, Adrian / Turpin, Dominique / Walsh, John
  • ISBN: 978-0-470-01146-1
  • EAN: 9780470011461
  • Produktnummer: 23112271
  • Verlag: John Wiley & Sons Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 324 S.
  • Masse: H21.0 cm x B17.4 cm x D1.8 cm 510 g
  • Gewicht: 510
  • Sonstiges: Professional & Vocational

3 weitere Werke von Kamran Kashani:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.