Produktbild
Warren (Hrsg.) Belasco

Food Nations

Selling Taste in Consumer Societies

Ebook (PDF Format)

This original collection abandons culinary nostalgia and the cataloguing of regional cuisines to examine the role of food and food marketing in constructing culture, consumer behavior, and national identity.

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Scranton, Philip (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-70069-9
  • EAN: 9781136700699
  • Produktnummer: 16997505
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 23'517 KB
  • Abbildungen: 10 schwarz-weiße und 15 farbige Abbildungen

Über den Autor


Warren Belasco is Professor of American Studies at University of Maryland and one of the leading scholars in food studies. He is the author of Appetite for Change: How the Counterculture Took on the Food Industry.Philip Scranton is the Board of Governors Professor of History at Rutgers University and research director at the Hagley Museum and Library. He is the author or editor of six books, including Endless Novelty: Specialty Production and American Industrialization.

6 weitere Werke von Warren (Hrsg.) Belasco:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.