Ian (Hrsg.) Yeoman
The Future of Food Tourism: Foodies, Experiences, Exclusivity, Visions and Political Capital
Buch
This book presents a systematic and pattern-based explanation of food tourism, focusing on how and why change could occur and what the implications could be. In the future will food tourism involve food grown in the laboratory or a more authentic experience? The book explores these and many other futures and scenarios.
CHF 61.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-1-84541-537-2
- EAN: 9781845415372
- Produktnummer: 20695461
- Verlag: Channel View
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 304 S.
- Masse: H23.1 cm x B15.5 cm x D1.8 cm 454 g
- Reihenbandnummer: 71
- Gewicht: 454
20 weitere Werke von Ian (Hrsg.) Yeoman:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.