Produktbild
Paul Petersen

The Business Model of the Walt Disney Company

Evaluating the potential of the business model in terms of its competitiveness

Buch

Seminar paper from the year 2017 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1,5, Cologne Business School Köln, language: English, abstract: The Walt Disney Company is one of the biggest entertainment and media conglomerates around the world. The primary driver of the company's business success is the wide range of entertainment experiences that Disney delivers through its five major business segments. Multiple channels like television, music, film, parks or toy stores are important parts of the merchandising and distribution activities that bring value to the company as a component of the total reven… Mehr

CHF 22.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-668-67883-5
  • EAN: 9783668678835
  • Produktnummer: 27127232
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 28 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.2 cm 55 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 55

36 weitere Werke von Paul Petersen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.