Produktbild
Graham R. (Hrsg.) Walden

Focus Group Research

Buch

Focus groups are a popular, widely accepted, and legitimate research method to determine attitudes, experiences, perceptions, and knowledge on a wide range of topics in many fields of endeavour. For example, studies have been conducted to examine participants' favourite pizza toppings, their quality of life following hip replacement surgery and how they feel about human cloning. Focus groups lead to the voicing of attitudes and insights not readily attainable from other qualitative forms of data collection. The spectrum of interest in focus groups covers virtually all disciplines, and the variety of the applications for this technique is e… Mehr

CHF 1,105.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-85702-567-8
  • EAN: 9780857025678
  • Produktnummer: 12481617
  • Verlag: SAGE Publications Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 1656 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.0 cm 3'200 g
  • Gewicht: 3200
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.