Learning Technologies for Transforming Large-Scale Teaching, Learning, and Assessment
This volume provides a contemporary glance at the drastically expanding field of delivering large-scale education to unprecedented numbers of learners. It compiles papers presented at the CELDA (Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age) conference, which has a goal of continuing to address these challenges and promote the effective use of new tools and technologies to support teaching, learning and assessment. Given the emerging global trend to exploit the potential of existing digital technologies to improve the teaching, learning and assessment experiences for all learners in real-life contexts, this topic is a unifying theme f…
Mehr
CHF 165.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Spector, J. Michael (Hrsg.) / Ifenthaler, Dirk (Hrsg.) / Isaías, Pedro (Hrsg.) / Sergis, Stylianos (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-030-15129-4
- EAN: 9783030151294
- Produktnummer: 29883469
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 317 S.
- Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.3 cm 658 g
- Abbildungen: Book; 70 schwarz-weiße Abbildungen, Bibliographie
- Gewicht: 658
Über den Autor
93220632
6 weitere Werke von Demetrios (Hrsg.) Sampson:
Bewertungen
Anmelden