Produktbild
Craig (Hrsg.) Bremner

118 Theories of Design[ing]

Buch

Theories normally seek to explain something. 118 Theories of Design[ing] asks us to question those explanations. By focusing on a broad range of somewhat overlooked and undervalued essays, papers, book articles, words, terms, authors and phenomena that swirl around design[ing], the reader is encouraged to read, reflect and question everything. This original book will appeal to a global market of university faculty heads and deans, museum directors, design educators, design researchers, key design practitioners, publishers, members of the design media, and undergraduate, postgraduate and post-doctoral students of design.

CHF 93.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Rodgers, Paul A. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-62273-962-2
  • EAN: 9781622739622
  • Produktnummer: 35273385
  • Verlag: Vernon Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 306 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D2.1 cm 613 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken mit Schutzumschlag
  • Gewicht: 613

3 weitere Werke von Craig (Hrsg.) Bremner:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.