Cognitive Linguistics and Humor Research
To what extent can Cognitive Linguistics benefit from the systematic study of a creative phenomenon like humor? Although the authors in this volume approach this question from different perspectives, they share the profound belief that humorous data may provide a unique insight into the complex interplay of quantitative and qualitative aspects of meaning construction.
CHF 134.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Feyaerts, Kurt (Hrsg.) / Veale, Tony (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-11-034615-2
- EAN: 9783110346152
- Produktnummer: 17199619
- Verlag: De Gruyter Mouton
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 248 S.
- Masse: H23.3 cm x B16.1 cm x D2.0 cm 483 g
- Reihenbandnummer: 26
- Gewicht: 483
Über den Autor
G. Brône, Lessius University College, Antwerpen; K. Feyaerts, Katholieke Universiteit Leuven; T. Veale, University College Dublin.
5 weitere Werke von Geert (Hrsg.) Brône:
Bewertungen
Anmelden