Produktbild
Gerard J. (Hrsg.) Tellis

The SAGE Handbook of Advertising

Ebook (EPUB Format)

'In this era of 'snackable' content which satisfies only in the moment, it's great to have a comprehensive Advertising Handbook which one can consult repeatedly. The references are comprehensive and the Handbook opens up many key areas for practitioners'- Hamish Pringle, Director General, IPA'Finally, a Handbook of Advertising that brings the field up-to-date. I am impressed with its comprehensive coverage of topics and the distinguished specialists who have shared their key findings with us' - Philip Kotler, Kellogg School of Management'When trying to make sense of the mystifying world of advertising, academics and practitioners often seem t… Mehr

CHF 145.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Ambler, Tim (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4739-7156-1
  • EAN: 9781473971561
  • Produktnummer: 22225280
  • Verlag: SAGE Publications
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 512 S.
  • Plattform: EPUB
  • Auflage: 1. Auflage

2 weitere Werke von Gerard J. (Hrsg.) Tellis:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.