Idolatry
Ranging with authority from the Talmud to Maimonides, from Marx to Nietzsche and on to G.E. Moore, this account of a subject central to our culture also has much to say about metaphor, myth, and the application of philosophical analysis to religious concepts and sensibilities.
CHF 59.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Margalit, Avishai / Goldblum, Naomi (Übers.)
- ISBN: 978-0-674-44313-6
- EAN: 9780674443136
- Produktnummer: 22148354
- Verlag: Harvard University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1994
- Seitenangabe: 312 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.4 cm x D0.0 cm 445 g
- Gewicht: 445
- Sonstiges: Undergraduate
17 weitere Werke von Moshe Halbertal:
Bewertungen
Anmelden