Business, Society and Politics
Multinationals in Emerging Markets
Looks at interaction between business firms and socio-political actors in emerging markets - and how this relationship can be managed. This title deals with the interconnection between the socio-political organizations in emerging markets and MNCs. It offers a number of practical illustrations from empirical studies from different markets.
CHF 179.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Elg, Ulf (Hrsg.) / Ghauri, Pervez N. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-78052-990-5
- EAN: 9781780529905
- Produktnummer: 13314903
- Verlag: Emerald Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 450 S.
- Masse: H16.3 cm x B24.0 cm x D2.4 cm 656 g
- Gewicht: 656
- Sonstiges: Professional & Vocational
2 weitere Werke von Amjad (Hrsg.) Hadjikhani:
Bewertungen
Anmelden