Wolfgang (Hrsg.) Amann
Humanism in Business
Buch
There are many books about business and society, yet very few of them question the primacy of GDP growth, profit maximization and individual utility maximization. This groundbreaking book questions these assumptions and investigates the possibility of creating a human-centered, value-oriented society based on humanistic principles.
CHF 64.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Pirson, Michael (Hrsg.) / Spitzeck, Heiko (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-521-72762-4
- EAN: 9780521727624
- Produktnummer: 20568749
- Verlag: Cambridge University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 472 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D2.5 cm 678 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 678
37 weitere Werke von Wolfgang (Hrsg.) Amann:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.