Produktbild
Tony Curtis

CIM Coursebook 07/08 Marketing in Practice

Ebook (PDF Format)

BH CIM Coursebooks are crammed with a range of learning objective questions, activities, definitions and summaries to support and test your understanding of the theory.The 07/08 editions contains new case studies which help keep the student up to date with changes in Marketing Environemnt strategies.Carefully structured to link directly to the CIM syllabus, this Coursebook is user-friendly, interactive and relevant. Each Coursebook is accompanied by access to MARKETINGONLINE (www.marketingonline.co.uk), a unique online learning resource designed specifically for CIM students which can be accessed at any time.

CHF 42.55

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-42020-7
  • EAN: 9781136420207
  • Produktnummer: 13801830
  • Verlag: Taylor & Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 424 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 0 KB

58 weitere Werke von Tony Curtis:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.