The Handbook of Organizational Rhetoric and Communication
A one-stop source for scholars and advanced students who want to get the latest and best overview and discussion of how organizations use rhetoric While the disciplinary study of rhetoric is alive and well, there has been curiously little specific interest in the rhetoric of organizations. This book seeks to remedy that omission.
CHF 209.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Heath, Robert L. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-119-26573-3
- EAN: 9781119265733
- Produktnummer: 27009010
- Verlag: John Wiley & Sons Inc
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 536 S.
- Masse: H24.8 cm x B17.1 cm x D3.0 cm 914 g
- Gewicht: 914
- Sonstiges: Professional & Vocational
6 weitere Werke von Oyvind (Hrsg.) Ihlen:
Bewertungen
Anmelden