Produktbild
Jay Conrad Levinson

Guerrilla Marketing for Social Media: 100+ Weapons to Grow Your Online Influence, Attract Customers, and Drive Profits

Buch

Grow Your Online Influence--Go GuerrillaEquipping you with action plans, implementation steps and more than 100 marketing weapons, Jay Conrad Levinson, The Father of Guerrilla Marketing, and social media expert Shane Gibson teach you how to combine the timeless principles of guerrilla marketing with the latest social media applications and networks. Discarding overwhelming statistics, buzzwords and acronyms, Levinson and Gibson provide a step-by-step social media attack plan. Following their take-no-prisoners guerilla approach, you'll learn how to identify unconventional social media opportunities, engage customers, motivate action, and captu… Mehr

CHF 26.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gibson, Shane
  • ISBN: 978-1-59918-383-1
  • EAN: 9781599183831
  • Produktnummer: 19769109
  • Verlag: Entrepreneur Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Masse: H15.5 cm x B22.9 cm x D1.9 cm 370 g
  • Gewicht: 370
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Über den Autor


McGraw-Hill authors represent the leading experts in their fields and are dedicated to improving the lives, careers, and interests of readers worldwide

84 weitere Werke von Jay Conrad Levinson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.