Produktbild
Alicia (Hrsg.) Greene

Ongoing Assessment for Tailored Teaching in Early Childhood

Conceptual Framework & Measurement Development

Buch

In 2012, the Office of Planning, Research, and Evaluation within the Administration for Children and Families, U.S. Department of Health and Human Services, engaged Mathematica Policy Research and its partners to conduct a project titled Assessing Early Childhood Teachers' Use of Child Progress Monitoring to Individualize Teaching Practices. The purpose of the project is to develop a conceptual framework of early childhood teachers' use of ongoing child assessment to individualise instruction and to create a measure to examine this process. The ultimate goal of this book is to help teachers conduct ongoing assessments, use the assessment data… Mehr

CHF 269.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-63321-893-2
  • EAN: 9781633218932
  • Produktnummer: 17730641
  • Verlag: Nova Science Publishers Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 142 S.
  • Masse: H23.0 cm x B15.6 cm x D1.4 cm 384 g
  • Gewicht: 384
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.