Paul Baines
Marketing
Buch
An undergraduate textbook offering students and lecturers an integrated learning solution that combines accessible narrative with a diverse range of electronic tools. It offers practical coverage of marketing topics through providing examples from real life practitioners and is highly relevant to the student experience.
CHF 59.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Fill, Chris / Page, Kelly
- ISBN: 978-0-19-929043-7
- EAN: 9780199290437
- Produktnummer: 3448242
- Verlag: Oxford University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
37 weitere Werke von Paul Baines:
Ebook (EPUB Format)
CHF 161.00
Ebook (PDF Format)
CHF 161.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.