Development Report on China's New Media
In this book, specialists and scholars present a comprehensive account of the latest developments in Chinese new media. The articles explore important areas such as security of cyberspace in China; the development of WeChat and micro-blogs; public opinions of social media and the transformation of traditional media. It also summarizes the development of the new-media industry, including digital TV, mobile games, the online video industry, IPTV, new-media advertising and mobile news applications. It is a valuable reference work for researchers and professionals working in media.
CHF 179.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Wu, Xinxun (Hrsg.) / Huang, Chuxin (Hrsg.) / Liu, Ruisheng (Hrsg.)
- ISBN: 978-981-10-3682-8
- EAN: 9789811036828
- Produktnummer: 21997285
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 218 S.
- Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.8 cm 512 g
- Abbildungen: Book; Bibliographie
- Gewicht: 512
2 weitere Werke von Xujun (Hrsg.) Tang:
Bewertungen
Anmelden