Produktbild
Xujun (Hrsg.) Tang

Development Report on China's New Media

Buch

In this book, specialists and scholars present a comprehensive account of the latest developments in Chinese new media. The articles explore important areas such as security of cyberspace in China; the development of WeChat and micro-blogs; public opinions of social media and the transformation of traditional media. It also summarizes the development of the new-media industry, including digital TV, mobile games, the online video industry, IPTV, new-media advertising and mobile news applications. It is a valuable reference work for researchers and professionals working in media.

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Wu, Xinxun (Hrsg.) / Huang, Chuxin (Hrsg.) / Liu, Ruisheng (Hrsg.)
  • ISBN: 978-981-10-3682-8
  • EAN: 9789811036828
  • Produktnummer: 21997285
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 218 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.8 cm 512 g
  • Abbildungen: Book; Bibliographie
  • Gewicht: 512

2 weitere Werke von Xujun (Hrsg.) Tang:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.