Mansoor Niaz
Innovating Science Teacher Education
A History and Philosophy of Science Perspective
Buch
How teachers view the nature of scientific knowledge is crucial to their understanding of science content and how it can be taught. This book presents an overview of the dynamics of scientific progress and its relationship to the history and philosophy of science, and explores their methodological and educational implications.
CHF 65.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V136:
Neuauflage/Nachdruck unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-415-88238-5
- EAN: 9780415882385
- Produktnummer: 23315027
- Verlag: Taylor & Francis Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 228 S.
- Masse: H22.8 cm x B15.4 cm x D1.5 cm 340 g
- Abbildungen: Royal B adapted in Minion for tighter version; 10 Tables, black and white
- Gewicht: 340
- Sonstiges: Tertiary Education (US: College)
Über den Autor
Mansoor Niaz is Professor at theChemistry Department, Universidad de Oriente, Cumaná, Venezuela.
24 weitere Werke von Mansoor Niaz:
A History and Philosophy of Science Perspective
Ebook (PDF Format)
CHF 72.00
A History and Philosophy of Science Perspective
Ebook (EPUB Format)
CHF 46.45
A History and Philosophy of Science Perspective
Ebook (PDF Format)
CHF 46.45
A History and Philosophy of Science Perspective
Ebook (PDF Format)
CHF 50.30
A History and Philosophy of Science Perspective
Ebook (EPUB Format)
CHF 50.30
A History and Philosophy of Science Perspective
Ebook (PDF Format)
CHF 141.50
A History and Philosophy of Science Perspective
Ebook (PDF Format)
CHF 71.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.