Mass Customisation
The impact of mass customisation-technologies on the clothing industry - focusing on the UK and Germany
Inhaltsangabe:Inhaltsverzeichnis:Inhaltsverzeichnis:Table of Contents (INHALTSVERZEICHNIS) AcknowledgementsTable of ContentsList of AbbreviationsExecutive Summary1.Introduction - Background, Rationale, Aims2.The Concept of Mass Customisation2.1History and Development2.2Consumers - Changing Behaviour2.3The Dawn of Mass Customisation2.4Developments within the Clothing Industry2.5The New Value Chain2.6Inherent Limitations of Mass Customisation2.7Decreasing Waste3.The Stages of Mass Customisation3.1Overview of Stages - Mode of Lampel and Mintzberg3.2Tailored Customisation3.3Pure Customisation4.Pioneers into the Field of Mass Customisation4.1Vario…
Mehr
CHF 49.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-3-8386-3427-2
- EAN: 9783838634272
- Produktnummer: 15873811
- Verlag: diplom.de
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2001
- Seitenangabe: 100 S.
- Masse: H21.1 cm x B14.9 cm x D1.0 cm 155 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 155
2 weitere Werke von Christian Lott:
Bewertungen
Anmelden